Enligt önskemål så har jag lagt upp ritningar på huset. De ligger alltid längst ner på sidan. Det finns både plan-och fasadritningar.

tisdag 27 oktober 2009

I början av oktober kom min (johanna) mamma och pappa på besök för att de ville hjälpa till på huset. Vi målade, isolerade, la golv, åt och drack gott. Idag fick jag massa bilder av pappa som han hade skickat som ett bildspel, jättekul! Jag valde ut några bilder som jag nu lagt ut här på bloggen.

Lägger golv och isolerar
Pappa målar och är högst upp på ställningen.

Utsikten!


Mamma målar

Detta hus är från bloggen http://www.humlebacken.blogg.se/ och de har ett fantastiskt vacker hem som ligger i skåne. Tidningen Vi i Villa har en tävling som heter "Sveriges vackraste hem", gå in och rösta på detta hus om ni vill, eller gå bara in på bloggen för lite inspiration.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar