Enligt önskemål så har jag lagt upp ritningar på huset. De ligger alltid längst ner på sidan. Det finns både plan-och fasadritningar.

onsdag 21 april 2010

Lite fint på bordet!

I söndags kom Mira, Nino och barnen över på middag och då fick vi en jättefin lykta som kommer att vara jättefin på verandan och till vår porchswing =). Men idag ställde jag lyktan tillsammans med en bukett tulpaner och en fin liten vattenkanna/kruka på bordet och det blev jättefint! När jag hade placerat allt på bordet utbrister jag “Åh va fint” och gestikulerar samtidigt med händerna. Och så börjar jag och Adrian att skratta för jag lät precis som Maria Montazami =)

Jag måste också passa på att säga att  jag missade att skriva att Sara och Markus var ju givetvis med på bröllopsgåvan (porchswing). I´m so, so, sorry!

Den ena soffan har fortfarande inte kommit så idag ringde Adrian till Nordic och den kommer tydligen inte förrän v. 19. Kan knappt vänta…

Och inte heller trappan har kommit,  den skulle ju kommit i måndags.

Vi (eller grävaren) håller också på att fixa till tomten, bilder kommer senare.

DSC01398

DSC01399

2 kommentarer:

  1. Hej hej, hittade hit via någon annans blogg...kul att du gillar amerikansk östkust stil. Vi bor i södra Connecticut och faktiskt i ett hus inte helt olikt det som du har i headern. Kan meddela att den finaste New England stilen finns i...Sverige...har så svårt att hitta stilen här...i New England..knäppt va..

    SvaraRadera
  2. Hej.

    Så kan det vara. Vi hittade bilden i headern på www.houseplans.com och byggde vidare utifrån den. Gjorde lite ändringar på fasaden och ritade planlösningen själva. Och plötsligt hade vi vårat drömhus.
    Adrian

    SvaraRadera