Enligt önskemål så har jag lagt upp ritningar på huset. De ligger alltid längst ner på sidan. Det finns både plan-och fasadritningar.

tisdag 27 april 2010

Åh härliga köksö!

Nu kan jag äntligen njuta (ännu mer) av vår köksö eftersom jag nu kan sitta vid den. Counterpallarna kom här om dagen & jag hämtade dom igår. Dom är svarta & ganska enkla, köpta på Europa Möbler för 499:-/st. Snygga & billiga!

DSC01447 DSC01452

Igår kom också en montör för att hjälpa oss med trappan. han kom kl 18 och höll på till kl 23:30…men nu är den i alla fall uppsatt och monterad.

DSC01453  DSC01455

DSC01454

2 kommentarer:

  1. Hej! Jättefint hus och fin blogg du har! Vi bygger också ett New England-inspirerat hus i Lerum, så det gör det extra roligt att läsa om ert bygge. Jag gillar ert kök, vem är leverantören?
    Hälsningar
    Jennie

    SvaraRadera
  2. Hej Jennie

    Va kul att du gillar vårt hus! Och ännu roligare att ni också bygger i Lerum. Får man fråga var ni bygger?

    Ja, köksleverantören är Vedum, men.... vi har ritat det själv och byggt ihop det själv utifrån en ritning med inspiration från Lidhults och andra bilder.

    Häls. Johanna

    SvaraRadera