Enligt önskemål så har jag lagt upp ritningar på huset. De ligger alltid längst ner på sidan. Det finns både plan-och fasadritningar.

söndag 21 februari 2010

Helgen som varit.

Helgen har varit toppen! I fredags gick jag & några väninnor på genrepet av melodifestivalen och det var supertrevligt. Först drack vi bubbel och “gafflade” hos Sandra och efter gick vi på klubb.

Lördagen var jag lite seg så jag kom aldrig igång att jobba men det gjorde självklart min duracellkanin Adrian. Under helgen har han lagt mera golv, satt upp taklister och fönsterfoder + lite annan snått och gott. Om 2 veckor flyttar vi nog upp!!! JIPPI!!!

I alla fall, lördagskvällen spenderade vi med Mira & Nino och en bio+ dinner, mkt trevligt.

Idag söndag har vi båda jobbat på huset och skottat (men det har vi i och för sig gjort hela veckan. Lukas (Mira & Ninos son) har varit här och lekt nästan hela dagen. Vi passade på att gå på en promenad i solskenet, så härligt. Vi matade fåglarna vid ån och åkte lite pulka.

Johan & Anna var förbi en sväng på e.m. Dom hade tittat på ett hus i krokarna, hade ju varit så kul ifall de också flyttade hit =)

 

DSC01166

DSC01167

DSC01169

DSC01170

DSC01171

DSC01175

1 kommentar:

  1. Hej kära Johanna, Linus å "Duracell" Adrian:) Jag kan se att ni oxå har fått er andel av snö. Jag skottade 48 kubilmeter (Bara igår) totalt skulle jag tro på det dubbla, fy faan. Vintriga men varma hälsning från "Duracell´s) hustrus moster.

    SvaraRadera