Enligt önskemål så har jag lagt upp ritningar på huset. De ligger alltid längst ner på sidan. Det finns både plan-och fasadritningar.

tisdag 2 februari 2010

Gästrummet

Idag har Adrian lagt värmeslingor och golv + golvlister i gästrummet, han är såååå redig (och uthållig). Det blev så himla snyggt, kan knappt tro att det är sant att två rum (snart) är färdiga. Mamma och pappa ska komma till helgen och de ska då få premiärsova i gästrummet =)

Här lägger Adrian värmeslingorna.Golvlisterna som är lite extra höga.
Jag har drevat runt några fönster idag. Är fortfarande sjuk, är förkyld och känner mig verkligen inte OK. Jag har även målat lite golv och taklister + fönsterfoder och fönsterbänkar.













1 kommentar:

  1. Hej kära "Fernström´s"! Jag är stum av beundran av husbygget! Så fantastiskt fint å praktiskt. Bara en sådan sak som de upphöjda tvätt/tumlare. Jättefin tapet i gästrummet oxå. Vilken fantastisk man du har, Johanna! Jaa, Adrian har ju en fantastisk fru oxå! Jag beundrar hans yrkesskicklighet och noggrannhet, verkligen. Det ska bli väldigt spännande att få komma å se "Smycket". Jag väntar nog till ni är färdiga, tror jag! Skratt, skratt!!! Visst är jag taskig, va?
    Kramar till er alla från Mona

    SvaraRadera