Enligt önskemål så har jag lagt upp ritningar på huset. De ligger alltid längst ner på sidan. Det finns både plan-och fasadritningar.

söndag 28 februari 2010

Helgen jobb

Det är nu söndag och vi har jobbat på som vanligt nu i helgen.
Jag har dock varit (och är) sjuk, förkyld. Har varit sjuk mycket nu i vinter, det beror nog på att jag äter så himla dåligt. Vi äter ganska mycket skräpmat härnere i källaren =), men det ska det snart bli ändring på.

Hur som helst, i helgen har Adrian bättrat på köksön och satt på metallstången. Jag ska i senare bilder visa vad metallstången ska vara till.

DSC01203

Adrian har satt på handtagen och knopparna på skåpen.

DSC01204

Golvet är helt klart i hela huset. Detta är där köksbordet skall stå.

DSC01205

Badrummet!

DSC01217

Handdukstorken som jag har köpt på Åhlens.

DSC01207 

Innerdörrarna är uppsatta. Dörrarna är från USA och väger minst ett ton styck…
Detta är dörren  till skafferiet.

DSC01213

Ytterdörrarna!

DSC01215

Dörrarna till vinterträdgården!

DSC01219

Dörren till altan (från köket).

DSC01211

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar