Enligt önskemål så har jag lagt upp ritningar på huset. De ligger alltid längst ner på sidan. Det finns både plan-och fasadritningar.

måndag 9 november 2009

tråkig helg

Den här helgen har varit tråkig och innehållslös. Har inga nya kort att visa från helgen pga. att Adrian inte har hunnit att jobba något på huset, han har jobbat på sina andra jobb. Nu är vi trötta på att bo i husvagnen, vill ju bara flytta in i palatset som står bredvid pyttehusvagnen. Igår bjöd vi in oss till Farmor, det var härligt att komma ifrån husvagnen och bara relaxa framför TV´n, mer sånt behöver man.

Pratade med Kicki idag och hon har varit i USA, åh jag blev sååå längtansfull, vill dit nu...........
Mia och Christer och deras barn åkte till Florida idag, åh så härligt...............................
Nej då, nu är vi kvar i kalla Sweden.

Jaja, idag eller imorgon ska det målas inne i tvättstugan och sedan kan vi sätta klinker på golvet, alltid något. Längtar efter att tvätta i min egna tvättmaskin och när det passar. Men tack ändå till Mira, utan er hjälp hade det inte varit lätt. Jag har fått Mira (med familjs) nyckel så jag kan tvätta även när dom inte är hemma, vilket har varit toppen.

kram kram på er

2 kommentarer:

  1. Hur lång tid tror du att ni har kvar innan ni får flytta in i palatset?? Förstår att det måste vara jättejobbigt..

    SvaraRadera
  2. Hej

    Vill bara börja med att säga att jag (och min man) älskar erat hus. Min man sa faktiskt att:
    "åh, vi skulle gjort ett sånt hus i stället" om erat hus :)

    Jo, vi tänkte flytta in till första advent. vi får se om vi hinner det, Adrian har så åmkt jobb nu så han har inte hunnit att snickra något på vårt hus...

    Bor ni i Östhammar? Jag kommer från Alunda :)

    SvaraRadera