Enligt önskemål så har jag lagt upp ritningar på huset. De ligger alltid längst ner på sidan. Det finns både plan-och fasadritningar.

fredag 20 november 2009

buzy, buzy....

Fredagkväll och mina killar sover så då passar jag på att bloggar lite :) Idag har det varit full rulle;
1. Jobb m. bla. utvecklingssamtal
2. Hämtade jultidningar ute i Torvhög (där vi tidigare bodde) som jag beställde i september.
3. Hämtade Linus på dagis
4. Åkte direkt till Munkebäckstorg för att möta upp Adrian. Vi tittade på tapeter och golv på "Ide och design". Vi tittade på tapeter till badrummet (som vi redan hade bestämt i för sig), gästrummet och till köket. Men usch va svårt det är....har en ungefärlig ide om hur jag vill att det ska se ut, men att verkligen bestämma sig för en är riktigt svårt....ett svårt val.
5. Åkte till IKEA för att äta och för att hämta grejerna till tvättstugan; högskåp osv
6. Åkte till Media Markt för att hämta världens snyggaste tvätt och torktummlare (svarta från Cylinda). Jag och Linus fick sitta kvar i bilen i 40 min för att ingen skulle ta våra grejer på släpet.
7. Åkte hem för att lasta av allting.........
8. Fredagsmys med pepparkakor, bullar och te :) och tittade på mina nya favoritprogram "Mammas pojkar" & "Paradise Hotell".

Ok, tapeten från Laura Ashley som vi ska ha på toan. Tapeten är ljusgrön i botten vilket inte syns på bilden tyvärr.Dessa tre tapeter ska jag välja mellan, det kommer att bli så svårt eftersom jag gillar dom alla tre. Ok, hur som helst, Adrian har murat upp glasbetongväggen i tvättstugan och detta är resultatet. Visst blev det fint? Är så stolt över min karl.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar