Enligt önskemål så har jag lagt upp ritningar på huset. De ligger alltid längst ner på sidan. Det finns både plan-och fasadritningar.

måndag 20 juli 2009

Klart för gjutning!


Nu är plattan klar för gjutning sånär som ett par elrör. Jag skall ha hjälp av en kille som är expert på att gjuta platta på mark denna gång. Han kommer imorgon och kollar så att allt ser bra ut. Gjutningen sker på torsdag morgon. Det skall bli spännande. Det känns som ett stort steg i bygget. Efter det kan jag börja bygga på höjden och man ser att det händer något. Nu har det bara varit ett stort hål ett par månader.

4 kommentarer:

  1. Hej kollega det ser kanon ut jag hade viljat vara med men jag har det ganska bra här i 40 graders värme kul att se att det går framåt.
    ses i nästa vecka.

    SvaraRadera
  2. HEJ!
    Va roligt att allt kommit igång igen.......hoppas ni har lite semester oxå
    Linda (Solen)

    SvaraRadera
  3. Fina bilder och det ska bli så spännande att vara med på torsdag.
    J

    SvaraRadera
  4. Hej Linda!

    Kul att du också följer husbygget.
    //Adrian

    SvaraRadera