Enligt önskemål så har jag lagt upp ritningar på huset. De ligger alltid längst ner på sidan. Det finns både plan-och fasadritningar.

onsdag 8 juli 2009

Byggstopp

Nu har byggnadskontoret satt käppar i hjulet för oss och stoppat bygget. Varför? Jo, dom vill ha in en Gar-bo försäkring. Försäkringen måste man ha för att få bygga och jag har väl varit lite sen med att fixa den. Det är ju en hel del annat att göra. En annan orsak till att dom stoppat bygget är att jag har flyttat huset lite från första utsättningen. Jag har muntligt godkännande från samtliga grannar, men byggnadskontoret vill ju givetvis ha det på pränt. Så nu har jag skickat ut ett nytt sakägaryttrande till grannanrna för underskrift.
Byggnadskontoret harr till och med varit på tomten och tagit kort för att se att jag inte bygger vidare innan dom har fått in begärda handlingar.
//Adrian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar