Enligt önskemål så har jag lagt upp ritningar på huset. De ligger alltid längst ner på sidan. Det finns både plan-och fasadritningar.

onsdag 19 maj 2010

Nu var det länge sedan

Nu var det jättelänge sedan jag bloggade så jag har känt mig lite  stressad över att jag/vi varit så dåliga på att uppdatera bloggen.

Adrian har jobbar som en galning här hemma. han har gjort altan, lagt en mur runt tomten och lagt  kullerstenar i en slänt på tomten. Bilder visas i morgon.

Jag köpte lite “saker” ur Wedding Collection på Åhlens. Korten på Viktoria och Daniel är helt fantastiska, kan titta på dem hur länge som helst, finns så mkt fina detaljer på bilderna. Påsen är också jättefin. Det finns även assietter, servetter, glas, lådor och metallburkar i serien.

DSC01581

DSC01579

Jag hade tänkt börja intressera mig för blommor =) Har aldrig varit speciellt intresserad men nu tycker jag faktiskt att det är lite kul. Har därför bestämt mig för att ta hand om mina blommor.

 DSC01583 DSC01584

Har satt upp en tavla i köket. Bilderna är från bröllopet.

DSC01585  DSC01586

1 kommentar:

  1. Åhhhh! Min gamla brudkista på paradplats, man tackar:-)
    Kramar från Mona

    SvaraRadera