Enligt önskemål så har jag lagt upp ritningar på huset. De ligger alltid längst ner på sidan. Det finns både plan-och fasadritningar.

tisdag 30 mars 2010

Nyinflyttade!!!

Vi har inte hunnit skrivit något sedan vi flyttade in för tre veckor sedan, sorry!

Men nu har vi ju äntligen flyttat in och det känns fantastiskt. Vi uppskattar allt till från att ligga och slappa i soffan till att äta på porslinstallrikar =).  Vi bor på entreplanet som är klart, vi har ett eget sovrum (blivande gästrummet) och Linus har ett eget rum (blivande kontor). 

 

Vardagsrummet

DSC01315DSC01314

Köket & matplats

DSC01332 DSC01333 DSC01337

DSC01335 DSC01334

DSC01311

6 kommentarer:

  1. Wow!!! grattis!! Vad fint det ser ut!

    SvaraRadera
  2. Ingmarie Sölvberg31 mars 2010 kl. 00:58

    Jösses va fiiint!!! Jag är otroligt imponerad! Längtar tills pappa och jag kan komma ner till er.
    Många kramar från en stolt "mamma J"

    SvaraRadera
  3. Ja håller me Ingmarie. Det är så jä..a fint. Ja skulle oxå vilja komma ner å se Er skapelse. Många kramar från en lika stolt moster :-)

    SvaraRadera
  4. Oh, vilket vackert hus :)
    Har lusläst er blogg sen jag hittade den för en månad sedan. Vi står i startgroparna för att bygga uppe i Härskogen... vi vet ingenting om att bygga själva så detta blir spännande och bloggar som er är guld värd!

    Hälsningar Lena

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag bloggar på www.byggbloggen.net och undrar om du vill byta blogglänk med mig? Bloggen handlar om mina tankar som vd för ett byggföretag. Bloggen är ganska ny och kommer att vara en blandning av tips för hemmafixare och kritik av hur byggbranschen fungerar. Skriv gärna en kommentar på min blogg om du kan tänka dig ett länkbyte (www.byggbloggen.net). Mvh Nils.

    SvaraRadera
  6. .....åååhhhh Johanna!!! Helt underbart! kram Mia

    SvaraRadera