Enligt önskemål så har jag lagt upp ritningar på huset. De ligger alltid längst ner på sidan. Det finns både plan-och fasadritningar.

fredag 12 mars 2010

Imorgon flyttar vi upp

Imorgon flyttar vi äntligen upp från källaren, ska bli underbart! Vi får lite hjälp utav stora starka karlar (Martin, David, Johan & Fredrik) som tur är eftersom vi har många tunga möbler.

Senaste tiden har vi:
- Satt upp golvlister
- Kaklat köket (Janne)
- Målat in alla fönsterfoder, fönsterbrädor & dörrlister.
- Lagt golvreglar i badrummet på övervåningen.
- Målat vardagsrummet igen
- Finsnickrat i köket
- Monterat köksfläkten & spisen

Allt blir såååå himla fint, jag älskar spiskåpan!!! Jag kommer aldrig att lämna köket när vi väl har flyttat upp…

DSC01289 DSC01291

DSC01292 DSC01293

Idag har jag städat och gjort i ordning på toaletten. Handdukarna + tvålpumpen kommer från Ullared & handdukstorken kommer från Åhlens.

DSC01296 DSC01297 Adrian monterar fästet till centraldammsugaren.

DSC01295

Igår var jag på VIP-kväll på Ljuva hem här i Lerum & hittade denna hängaren som jag tycker är söt, funderar på att åka dit imorgon för att köpa en till. Tänkte ha dessa på toaletten för att hänga handdukar på. Jag köpte också jättefina tekoppar med fat och servetter  samt grytlappar. Visar bilder imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar