Enligt önskemål så har jag lagt upp ritningar på huset. De ligger alltid längst ner på sidan. Det finns både plan-och fasadritningar.

fredag 10 juni 2011

Alvas rum

Vi håller på att inreda Alvas rum och det är ju så kul att få inreda och dekorera ett flickerum :)IMG_0574

IMG_0579

Skötbord från IKEA som jag har målat antikvit, blev jättefint.

IMG_0581 IMG_0580

Har också satt på knoppar på skötbordet som jag har inhandlat på Grönlunds (Göteborg).

IMG_0576 IMG_0575

Supersöta klänningar, allihop är gåvor från våra vänner. TACKAR!!!

 IMG_0577 IMG_0578

Lådan köpte jag igår på Papeterie inne i Nordstan, passar jättefint i rummet.

IMG_0572 IMG_0571

Även framtida dopklänningen har jag hängt upp på väggen. Både jag (tror jag) och Jennie (min syster) har haft på oss den. Och mamma har sytt den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar