Enligt önskemål så har jag lagt upp ritningar på huset. De ligger alltid längst ner på sidan. Det finns både plan-och fasadritningar.

lördag 13 november 2010

Spanien

Vi har nyligen kommit hem från Spanien och där fanns Zara Home. Där fanns så himla mycket fint, mycket silver och guld detaljer och mycket sängkläder och textiler i precis den stilen som vi gillar. Jag ska undersöka om det går att beställa över nätet här hemma i Sverige, då kanske det blir någonting därifrån.

http://www.zarahome.com/shop/se/en/zara-home/home

homehero_INV10_06_bis

Här hemma har vi det supermysigt och vi trivs toppen i vårt “nya” hus. Vi har ni inrett de flesta rummen och har bara vårt sovrum, vårt badrum + klädkammaren kvar. Vi har som mål att göra dessa rum klara innan sommaren.

Nu är hallen i stort sett klar och det blev jättefint. Vi är väldigt nöjda med trappan, vi ville att  den skulle vara som ett smycke, en möbel och det tycker vi att det blev.

IMG_0459 IMG_0463

Vinterträdgården.

IMG_0460

Den vackra brudkistan har jag fått av Mona och i den har jag mina brudkläder + smycken. Den fina vinkaraffen fick Adrian av sin mamma (Ingrid) i 35 års-present. Och äventyrsboken fick Adrian av Maria & Johan i 35 års-present.

IMG_0462

Dessa fina åror har Adrians morfar gjort och dem har vi i ena hörnet i vinterträdgården. De gör sig väldigt fin därinne tycker vi.

IMG_0461

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar